tiistai 7. huhtikuuta 2015

Ristiäiskakku kummitytölle

Pääsimme mieheni kanssa taas kummeiksi :) Tämä oli minun kolmas uusi kummilapsi vuoden sisään. Nyt minulla on neljä kummilasta joista jokainen on aivan ihana <3 Rakastan niin lapsia. Olin todella otettu, että sain vielä yhden kummilapsen ja tällekin ihanalle tytölle sain olla sylikummina. Olen kaikkien kummilasteni sylikummi. Tiedä nyt onko sillä niin suurta merkitystä nykyään onko sylikummi vai ei, mutta minulle se on iso kunnia aina. Tyttö on mieheni veljentyttö. Heillä oli ennestään kolme poikaa ja nyt saivat pienen prinsessan kietomaan kaikki pikkurillinsä ympärille :)

Sain tehdä kakun ristiäisiin ja päädyimme makumaailmaksi banoffeeseen. Se on ollut todella suosittu täyte joka on maistunut aina kaikille. Ihanaa kinuskia, banaania ja rahkakermaa. Todella maukasta! Ohjeen banoffee-täytteeseen näet tästä

Sain ideoida vapaasti kakun ja annoinkin mielikuvituksen laukata ja lentää. Ensimmäistä kertaa tein kerroskakun ja se onnistui hyvin. Olen myös ihastunut pikeerikoristuksiin. Niitä on aina kiva tehdä ajan kanssa. Lisäksi olin hankkinut helmiäissraytä joka antoi kakulle todella kauniin ja juhlavan kiillon. Suosittelen kokeilemaan jos et ole aikaisemmin kokeillut spraytä.
Nimeä kakkuun ei luonnollisesti tullut koska se oli salaisuus viime hetkeen asti. Tyttö saikin todella kauniin nimen Kaisla Anni Sylvia <3 Ihana Kaisla-tyttönen!






Kaisla <3

Kummitäti ja Kaisla <3

2 kommenttia:

  1. Onpa ihastuttava kakku ja suloinen päivänsankari. :) Onnea myös kummille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kaisla on kyllä extra suloinen pieni ötökkä <3

      Poista